Blog

Łamigłówki Małej Główki – płatności

Koszt 35 PLN za pojedyncze zajęcia (pod warunkiem, że jest wolne miejsce) lub 120 PLN karnet za 4 zajęcia. Płatności można dokonać gotówką na zajęciach lub na konto Fundacji Rozwoju Myśli Logicznej „Myśliciele” (nr konta: 29 1600 1462 1883 1018 9000 0001 BNP Paribas Bank Polski S.A.). Proszę o dodanie w tytule przelewu „imię i…
Dowiedz się więcej

Sierpień ze Scottiem Misja 09

Scottie musi podnieść wszystkie ślimaki i dotrzeć do brązowego pola. To najdłuższy program od początku naszej przygody. Jeśli pojawi się problem ze zrobieniem zdjęcia możecie użyć kamery (obrazek z kamerą) i powoli przesuwać urządzenie od góry do dołu programu aż wczytają się wszystkie klocki.

Sierpień ze Scottiem Misja 08

Zadaniem Scottiego jest zebranie wszystkich ślimaków a następnie dojście do brązowego pola (któregokolwiek). Nowe potrzebne klocki to PODNIEŚ – używamy ich stając na polu z elementem który chcemy podnieść. Dajcie znać czy zadanie czy wszystko jest jasne i udało się wykonać zadanie. Jeszcze przez kilka plansz będziemy zbierali ślimaki!

Sierpień ze Scottiem Misja 07

No to HOP! W takim upale Scottie też chce być blisko wody. Tym razem musi dotrzeć do krzyżyków pokonując kry. Jeżeli jeszcze nie wycięliście wszystkich klocków, to czas na wycięcie SKOCZ. Można go użyć w przypadku kry. Działa jak trampolina. Scottie wskakuje, odbija się i zeskakuje na następnym polu. Uwaga, po skoku kra znika.

Sierpień ze Scottiem Misja 06

Wyspa pełna teleportów. Scottie musi odwiedzić wszystkie miejsca oznaczona krzyżykami. Tylko wykorzystanie teleportów pozwali na napisanie tak krótkiego programu, żeby otrzymać ***. Pamiętajcie, ze teleporty działają parami

Sierpień ze Scottiem Misja 05

Uwaga teleporty! Teleporty działają parami. Teleporty o takim samym symbolu stanowią parę. Jak działają? Spróbujcie wejść to teleportu i sprawdźcie sami. Postarajcie się napisać jak najkrótszy program. W ilu linijkach udało się Wam zmieścić?

Sierpień ze Scottiem Misja 04

Dzisiaj Scottiego czeka trochę dłuższy spacer. Musi odwiedzić aż 7 miejsc oznaczonych krzyżykiem.

Sierpień ze Scottiem Misja 03

Tym razem Scottie musi odwiedzić 3 miejsca oznaczone krzyżykiem. Scottie potrafi chodzić do tyłu w tym celu przed cyfrą z liczbą kroków należy umieścić klocek z symbolem ” – ” czyli minus . Postarajcie się to wykorzystać w realizacji tej misji. Żeby uzyskać *** musicie zwrócić uwagę na długość programu. Im krótszy program uda się…
Dowiedz się więcej

Sierpień ze Scottiem Misja 02

Krzyżyk na planszy zawsze oznacza to samo, Scottie musi znaleźć się na polu oznaczonym krzyżykiem, może się na nim zatrzymać, ale nie musi. Jeżeli krzyżyków na planszy jest więcej niż jeden kosmita musi przejść przez każdy z nich. Jeśli jeszcze nie wycielicie to czas na wycięcie klocków z obrotami:OBRÓT W LEWO – obraca Scottiego w…
Dowiedz się więcej

Sierpień ze Scottiem Misja 01

Scottie musi dojść do pola z krzyżykiem. (Może się na nim zatrzymać ale nie musi) Potrzebne klocki:START – rozpoczęcie programuKROK – instrukcja służy do przemieszczania Scottiego w kierunku którym patrzySTOP – zakończenie programu dodatkowo potrzebne będą cyfry aby określić liczbę kroków